Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Gmina i Miasto Koziegłowy

Gmina i Miasto Koziegłowy

Filtrowanie aktualności

data od

data do

Już po raz XIII Szkoła Podstawowa w Gniazdowie gościła uczniów klas II-III .
z terenu Miasta i Gminy Koziegłowy   na XIII  Gminnym Konkursie Matematycznym. Uczestnikami konkursu byli najlepsi matematycy wyłowieni spośród swoich rówieśników podczas I etapu konkursu, który odbył się w macierzystych szkołach: Cynkowie, Gniazdowie, Lgocie Górnej, Siedlcu Dużym i Koziegłowach. To z tych szkół uczniowie stanęli do walki o tytuł najlepszego matematyka w gminie.
II etap to już rywalizacja między najlepszymi uczniami z każdej szkoły.
 Po godzinnych trudach i mozolnym wyliczaniu skomplikowanych działań i zadań matematycznych komisja wyłoniła laureatów.
W kategorii  klas II:  I miejsce zdobyła Natalia Jasik z SP w Cynkowie , II miejcse Jakub Stachurski SP w Gniazdowie,  III miejsce Paulina Bańska SP w Koziegłowach.
 W kategorii klas III:  I miejsce Sławomir Kluszczyk SP w Siedlce Dużym, II miejsce Bartosz Każmierski z Cynkowa, III miejsce Maria Mardalska SP z Lgoty Górnej.
 Zwycięzcy konkursu otrzymali upominki w postaci pięknych, albumowych książek oraz dyplomy, które zostały wręczone laureatom przez dyr.  szkoły mgr Teresę Pakułę- Sosnowską.
Podziękowania otrzymali również nauczyciela wszystkich uczniów przystępujących do konkursu, za swój trud, ciężką pracę, wytrwałość w prowadzeniu swoich wychowanków do sukcesu.
Dyrektor oraz organizatorzy konkursu Pani Beata Gawenda, Pani Barbara Kidawka oraz Pani Anna Nocuń zaprosili uczestników do udziału w przyszłorocznym konkursie.
 

08

CZE

2012

1168

razy

czytano

3128/4513

kozieglowy.pl

Najnowsze aktualności

Kalendarz

Logo serwisu.

E-mapa

Logo serwisu.

Galeria

Logo serwisu.

Filmy

Logo serwisu.

Mapa inwestycji

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Zdjęcie:

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Ukryj moduł.