W dniu 25 maja 2007r., o godz. 15:00 w Sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy odbędzie się 9 Sesja Rady Gminy i Miasta Koziegłowy
Następujący porządek obrad:
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.Ślubowanie radnej wybranej w wyborach uzupełniających w dniu 22 kwietnia 2007 r. w okręgu nr 2.
3.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5.Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie GiM Koziegłowy na 2007 rok.
6.Podjęcie uchwały w sprawie podatku rolnego , leśnego, od nieruchomości od osób fizycznych w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2006 rok Miejsko-Gminnego Ośrodka Promocji Kultury w Koziegłowach.
8.Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków przyznanych z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w formie „weksla in blanco” .
9.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w sprawie nawiązania współpracy z Gminą Vatra Dornei z okręgu Suceava w Rumunii.
10. Podjęcie uchwały w sprawie warunków i sposobu przyznawania świadczeń zdrowotnych dla nauczycieli.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy i Miasta Koziegłowy Nr 58/V/2003 z dnia 28 lutego 2003 r. w sprawie utworzenia Zespołu Szkół z siedzibą w Pińczycach.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy i Miasta Koziegłowy Nr 59/V/2003 z dnia 28 lutego 2003 r. w sprawie utworzenia Zespołu Szkół z siedzibą w Lgocie Górnej.
13. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Szkoły filialnej w Starej Hucie.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr 56/VIII/2007 z dnia 19 kwietnia 2007 r.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do Uchwały Nr 18/IV/06 Rady Gminy i Miasta Koziegłowy z dnia 27 grudnia 2006 r. w sprawie powołania składów osobowych Komisji stałych Rady Gminy i Miasta Koziegłowy.
16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
17. Informacja Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
18. Interpelacje i zapytania radnych.
19. Wolne wnioski.
20. Zakończenie obrad 9 Sesji.