
kozieglowy.pl
Wielkanocne warsztaty w MGOPK
29
mar
2023
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Gminy i Miasta Koziegłowy. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
1 stycznia 2019 r. zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej. Pracodawca będzie mógł zdecydować, czy chce skrócić z 50 do 10 lat okres przechowywania dokumentów pracowników, których zatrudnił w latach 1999-2018, natomiast dokumenty pracowników zatrudnionych po 2018 roku pracodawca będzie przechowywał 10 lat. Zmiana przepisów daje też możliwość wyboru formy przechowywania akt - od stycznia 2019 r. akta będzie można przechowywać i archiwizować papierowo lub elektronicznie.
Materiały informacyjne dotyczące przechowywania akt dostępne są w załącznikach.
Oddział ZUS W Częstochowie organizuje bezpłatne szkolenia dla pracodawców i biur rachunkowych „Prościej, taniej, e-akta”. Informacje o szkoleniach znajdą Państwo na stronie www.zus.pl w zakładce „Wydarzenia i szkolenia”. Najbliższe szkolenia odbędą się: 4, 7, 11, 17, 21 stycznia 2019 r. o godz. 12.00 w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45 w sali 312 (III piętro). Zgłoszenia przyjmowane są pod numerami telefonów: 34 368 94 80, 34 368 91 33 lub e-mailowo: zus.szkolenia.czewa@zus.pl.
Więcej informacji o projekcie e-Akta znajdą Państwo na stronie www.e-akta.gov.pl.
kozieglowy.pl
29
mar
2023
Więcej
kozieglowy.pl
28
mar
2023
Więcej
kozieglowy.pl
27
mar
2023
Więcej
kozieglowy.pl
24
mar
2023
Więcej
kozieglowy.pl
24
mar
2023
Więcej
kozieglowy.pl
21
mar
2023
Więcej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.
Ukryj moduł.