Zapytanie ofertowe
Rzymskokatolicka Parafia pw. Św. Antoniego z Padwy w Koziegłówkach.
ul. Rynek 20, Koziegłówki,
42-350 Koziegłowy
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji inwestycji pn. „Zachowanie materialnego dziedzictwa kultury
rewitalizacja zabytkowej plebanii położonej w zespole kościoła i centrum miejscowości”.
Zamówienie realizowane w ramach „Rządowego Programu Odbudowy Zabytków”.
Numer wniosku: Edycja2RPOZ/2023/2496/PolskiLad
Koziegłówki, dnia 12.08.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji inwestycji pn. „Zachowanie materialnego dziedzictwa kultury
rewitalizacja zabytkowej plebanii położonej w zespole kościoła i centrum miejscowości”.
1.0 Zamawiający.
Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Antoniego z Padwy w Koziegłówkach.
Adres zamawiającego: ul. Rynek 20, Koziegłówki, 42-350 Koziegłowy.
Osoba do kontaktu: ks. Kazimierz Świerdza.
e-mail: kskustosz58@poczta.onet.pl
tel: 606 482 439
2.0 Tryb udzielenia zamówienia.
Zamówienie jest realizowane w ramach „Rządowego Programu Odbudowy Zabytków” na podstawie „Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie” (numer wniosku: Edycja2RPOZ/2023/2496/PolskiLad) i nie podlega przepisom ustawy „Prawo zamówień publicznych” (Dz.U.2023 poz. 1605 z późn. zm.).
3.0 Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budynku plebanii parafii pw. św. Antoniego z Padwy, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, zlokalizowanego na działce gruntu o identyfikatorze: 240902_5.0006.421, pod adresem: Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Antoniego z Padwy w Koziegłówkach, ul. Rynek 20, Koziegłówki, 42-350 Koziegłowy, polegające na remoncie elewacji obejmującym: tynki, detale architektoniczne, malowanie, stolarkę okienną i drzwiową, obróbki blacharskie oraz zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian zewnętrznych stosownie do źródła i stopnia zawilgocenia. Celem inwestycji jest zabezpieczenie budynku przed zniszczeniem i podniesienie jego wartości zabytkowej poprzez przywrócenie stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót (Załacznik nr 3).
3.2 Wykonawca, który proponuje zastosowanie wyrobów równoważnych jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu musi przedstawić potwierdzające to, stosowne dokumenty, wystawione przez producenta.
3.3 Wszystkie roboty powinny być zrealizowane zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
3.4 Zakres prac, oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym oferowaną ceną, obejmuje także:
- Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (robót).
- Czynności i koszty związane z utrzymaniem zaplecza budowy na czas realizacji inwestycji.
- Wszelkiego rodzaju roboty przygotowawcze, oznakowanie i ogrodzenie terenu budowy itp.
- Odwodnienia wykopów i zagęszczenia gruntów.
- Odwóz nadmiaru gruntu lub ewentualny jego dowóz.
- Zapewnienie odzieży ochronnej, sprzętu bhp i p.poż., a także właściwą, zgodną z przepisami organizację robót i oznakowanie.
- Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do należytego stanu, uporządkowanie terenu budowy.
- Przygotowanie kompletu dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych zamówieniem.
- Wszystkie inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
3.5 Pozostałe warunki, w tym warunki i okoliczności zmian w umowie, zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
4.0 Terminy wykonania zamówienia:
- przekazanie placu budowy – w terminie do 3 dni, licząc od daty podpisania umowy;
- rozpoczęcie robót – w terminie do 7 dni, licząc od daty podpisania umowy;
- wykonanie 50% przedmiotu umowy – do dnia 30.11.2024 r.;
- wykonanie 100% przedmiotu umowy – do dnia 31.12.2025 r.
5.0 Warunki udziału w postępowaniu.
5.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy przedstawić dokumenty o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 i 4.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków należy przedstawić dokumenty o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1, 2 i 3.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków należy przedstawić dokumenty o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1, 5 i 6.
- Dokonają wizji lokalnej budynku którego dotyczą roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, wyznaczonej przez zamawiającego na dzień 30.09.2024 r., w godzinach od 9.00 do 10.00. Wykonawcy uczestniczący w wizji lokalnej otrzymają do zamawiającego stosowne potwierdzenie jej odbycia. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie uczestniczył w wizji lokalnej.
5.2 Dla podmiotu zbiorowego (konsorcjum) warunki potwierdzone przez dokumenty, o którym mowa w pkt 6.1, ppkt 4, muszą być spełnione przez wszystkich członków konsorcjum. Warunki potwierdzone przez dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1-3, 5 i 6, muszą być spełnione przez co najmniej jednego członka konsorcjum.
6.0 Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy.
6.1 Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w pkt 5.1 i 5.2.
- Wykaz obejmujący, co najmniej, jedne roboty budowlane obejmujące remont elewacji budynku wpisanego do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków, zakończone w ciągu ostatnich 5 lat, każde o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto (łącznie z podatkiem VAT).
- Referencje, jednoznacznie potwierdzające informacje, zawarte w wykazie, o którym mowa w ppkt 2.
- Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego. Z wpisu powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania.
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych, lub zdolności kredytowej na kwotę, co najmniej, 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej, 300.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) z dowodem opłacenia składki.
- Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 3). Cena podana w formularzu oferty musi być zgodna z ceną wynikającej z kosztorysu ofertowego.
- Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia, z ich podziałem na elementy mogące być podstawą odbioru częściowego, z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów.
6.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 i 2, należy sporządzić wypełniając formularz oferty – stanowią one jego część.
6.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 3-6, mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
7.0 Sposób udzielania wyjaśnień i zmiana treści zapytania ofertowego.
7.1 Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kskustosz58@poczta.onet.pl.
7.2 Odpowiedzi na pytania będą opublikowane na stronie internetowej zamawiającego: https://kozieglowki.parafialnastrona.pl.
7.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i/lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana i/lub uzupełnienie zapytania ofertowego może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert.
7.4 W związku ze zmianą treści zapytania ofertowego Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofercie.
7.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilno-prawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, zostaną poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
8.0 Termin związania ofertą.
Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 30.09.2024 r.
9.0 Wadium.
9.1 Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy).
9.2 Wadium należy wpłacić na konto bankowe zamawiającego, nr 69 8279 1010 0320 1540 2003 0001.
9.3 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli:
1) upłynie termin związania ofertą;
2) zawarta zostanie umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia;
3) wykonawca nie złoży oferty lub ją wycofa przed terminem złożenia;
4) oferta zostanie odrzucona;
5) zamawiający odstąpił od podpisania umowy.
9.4. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca odmówi podpisania umowy, zgodnej ze złożoną ofertą.
10.0 Sposób przygotowania ofert.
10.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
10.2 Ofertę należy sporządzić w postaci papierowej, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką.
10.3 Wszystkie kartki muszą być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
10.4 Każdy wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
10.5 W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum w zakresie postępowania i podpisania umowy.
10.6 Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania oferty.
11.0 Miejsce i termin składania ofert.
11.1 Oferty należy złożyć (przesyłka pocztowa, kurierska lub osobiście) do dnia 16.09.2024 r., do godz. 9.00, w siedzibie zamawiającego (kancelaria parafialna). Adres: ul. Rynek 20, Koziegłówki, 42-350 Koziegłowy.
11.2 Decyduje rzeczywisty termin dostarczenia przesyłki, a nie termin jej nadania. Oferty dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
11.3 Kancelaria parafialna jest czynna w godzinach podanych na stronie internetowej zamawiającego http://kozieglowki.parafialnastrona.pl
12.0 Sposób obliczenia ceny.
12.1 W przedmiotowym zamówieniu obowiązuje cena rozumiana jako wynagrodzenie ryczałtowe, zdefiniowane w następujący sposób w ustawie „Kodeks cywilny” art. 632: „§1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przejmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.”
12.2 Oferta musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z przedmiaru robót i jak również przedmiarze nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
12.3 Skutki finansowe ewentualnych nieścisłości w przedmiarze robót obciążają w tym przypadku wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie wszystkich warunków wykonania zamówienia.
12.4 Cena musi zawierać podatek VAT, jeżeli wykonawca jest płatnikiem tego podatku.
12.5 Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia.
13.0 Kryteria oceny oferty i sposób przyznawania punktacji.
13.1 Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- jest niekompletna;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- nie zostało wpłacone wadium w wymaganym terminie.
13.2 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
13.3 Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13.4 Nieodrzucone oferty zostaną ocenione według następujących kryteriów:
- Cena – waga 80%. W tym kryterium (K1) największą ilość punktów (60) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT), wyrażoną w PLN, a każda następna, odpowiednio, ilość punktów obliczoną zgodnie ze wzorem: K1 = cena oferty najniższej x 80 /cena oferty ocenianej.
- Doświadczenie wykonawcy – waga 20%. W tym kryterium (K2) najwyższą ilość punktów (20) otrzyma oferta oferująca największe doświadczenie wykonawcy, wyrażone liczbą obiektów o których mowa w pkt 6.1 ppkt 2, a każda następna, odpowiednio, ilość punktów obliczoną zgodnie ze wzorem: K2 = ilość obiektów w ofercie ocenianej x 20 / ilość obiektów oferty z największą ilością obiektów.
13.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów (IP), obliczonych zgodnie ze wzorem: IP = K1 + K2.
14.0 Formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
14.1.Informacja o wyniku postępowania zostanie podana na stronie internetowej zamawiającego: https://kozieglowki.parafialnastrona.pl.
14.2.Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
15.0 Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych.
Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców powiązanych z zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
16.0 Umowa dotycząca zamówienia.
- Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
- Zamawiający może zrezygnować z podpisania umowy bez podania przyczyn.
17.0.Załączniki.
1) Formularz oferty (PDF. DOC).
2) Wzór umowy (PDF).
3) Przedmiar robót (PDF).
13
SIE
2024
287
razy
czytano