Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Gmina i Miasto Koziegłowy

Gmina i Miasto Koziegłowy

Filtrowanie aktualności

data od

data do


Już po raz dziesiąty Szkoła Podstawowa w Gniazdowie gościła najmłodszych wielbicieli  matematyki, uczestników Gminnego Konkursu Matematycznego. Konkurs zorganizowały: mgr Barbara Kidawka, mgr Beata Gawenda oraz dyrektor szkoły mgr Teresa Pakuła-Sosnowska.  Najliczniej reprezentowana była SP w Koziegłowach: Kamil Kaczorowski i Mateusz Kulawik z kl. II oraz Michał Wiśniewski i Daria Sroka z kl. III.
Z SP w Koziegłówkach udział brali: Konrad Jakubczyk – kl. II i Marta Nowak z kl. III.
Ze szkoły w Siedlcu Dużym przybyli: Mateusz Bugara – kl. II i Dominik Polak -  kl. III.
Ze szkoły w Cynkowie w konkursie uczestniczył Szymon Lis z kl. III.
Gospodarzy reprezentowali: Konrad Muchla – kl. II oraz Anna Cesarz i Sonia Muchla – kl. III.
Uczestnicy podzieleni na dwie kategorie wiekowe – uczniowie klasy II i uczniowie klasy III otrzymali zestawy zadań o dużym stopniu trudności.
Po sprawdzeniu prac przez członków komisji, w których skład weszli nauczyciele przygotowujący uczniów, ogłoszono wyniki: w kategorii kl. II – pierwsze miejsce zajął Mateusz Bugara (Siedlec Duży),
II – Konrad Muchla (Gniazdów), III – Kamil Kaczorowski (Koziegłowy);
w kategorii kl. III – najlepszym matematykiem okazał się Michał Wiśniewski (Koziegłowy), drugi był Szymon Lis (Cynków), a trzeci – Dominik Polak (Siedlec Duży).
Laureaci otrzymali wspaniałe nagrody książkowe.
Organizatorzy dziękują paniom: Bożenie Chmurzewskiej, Bożenie Matyi, Annie Męcik, Joannie Ordzie, Beacie Sojskiej za przygotowanie uczniów i pracy w komisjach. uz

10

CZE

2009

1592

razy

czytano

3789/4529

Najnowsze aktualności

Kalendarz

Logo serwisu.

E-mapa

Logo serwisu.

Galeria

Logo serwisu.

Filmy

Logo serwisu.

Mapa inwestycji

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Ukryj moduł.