Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Gmina i Miasto Koziegłowy

Gmina i Miasto Koziegłowy

Dokumenty kwalifikacyjne kandydatów na szkolenie

Dokumenty wymagane do procedury kwalifikacyjnej kandydatów na szkolenie do pełnienia funkcji rodziny zastępczej:

  • podanie,
  • odpis aktu urodzenia,
  • życiorys,
  • kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu),
  • poświadczenie zameldowania,
  • odpis aktu małżeństwa,
  • zaświadczenie z miejsca pracy o zatrudnieniu i osiąganych dochodach z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku,
  • potwierdzenie praw do zajmowanego lokalu (np. notarialny akt własności, przydział),
  • zaświadczenie lekarskie lekarza podstawowej opieki zdrowotnej o stanie zdrowia, w którym musi być stwierdzenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
  • zaświadczenie lekarskie z Poradni Zdrowia Psychicznego,
  • zaświadczenie z poradni Leczenia Uzależnień,
  • potwierdzenie o niekaralności z Krajowej Kartoteki Karnej, które wydaje Sąd Okręgowy w Częstochowie,
  • pisemne oświadczenie, że kandydaci nie są i nie byli pozbawieni władzy rodzicielskiej, władza rodzicielska nie jest i nie była im ograniczona ani zawieszona,
  • oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do nich wynika z wyroku sądu, potwierdzone kserokopią wyroku i zaświadczeniem o wypełnianiu tego obowiązku np. od komornika.

14

PAŹ

2020

183

razy

czytano

pcpr.zawiercie.powiat.pl

Kalendarz

Logo serwisu.

E-mapa

Logo serwisu.

Galeria

Logo serwisu.

Filmy

Logo serwisu.

Mapa inwestycji

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Ukryj moduł.