Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Gmina i Miasto Koziegłowy

Gmina i Miasto Koziegłowy

Likwidacja barier architektonicznych

Bariery architektoniczne to utrudnienia występujące w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej (budynek i najbliższe otoczenie), które ze względu na rozwiązania techniczne, konstrukcyjne uniemożliwiają lub znacząco utrudniają samodzielną egzystencję osobom niepełnosprawnym mającym problemy w poruszaniu się.

 

Procedura dofinansowania ze środków PFRON:

  • złożenie wniosku o udzielenie dofinansowania w PCPR,
  • ocena wniosku pod względem formalnym,
  • analiza wniosku w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej (w przypadku konieczności potwierdzenia sytuacji lub niejasnego lub lakonicznego uzasadnienia wnioski),
  • ocena ostateczna wniosku,
  • decyzja o przyznaniu dofinansowania (z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących kryteriów),
  • dostarczenie do PCPR kosztorysu  inwestycyjnego,
  • weryfikacja kosztorysu przez inspektora budowlanego,
  • podpisanie umowy o warunkach udzielenia dofinansowania,
  • wykonanie prac przez wykonawcę wybranego przez osobę niepełnosprawną.

Prace wykonywane w zakresie likwidacji barier architektonicznych przed podpisaniem umowy nie podlegają dofinansowaniu.

Minimalny udział własny w kosztach inwestycji to 5% kosztu. Jednocześnie faktyczny udział w kosztach jest warunkowany limitem środków PFRON na realizację poszczególnych zadań i kryteriami ustalonymi w zakresie sposobu rozpatrywania wniosków w danym roku.

Wysokość dofinansowania może wynosić:

  • do 95% kosztu inwestycji jednak nie więcej niż do wysokości piętnastokrotnego przeciętnego wynagrodzenia.

14

PAŹ

2020

9

razy

czytano

pcpr.zawiercie.powiat.pl

Kalendarz

Logo serwisu.

E-mapa

Logo serwisu.

Galeria

Logo serwisu.

Filmy

Logo serwisu.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Przewiń animację o jedno pole w lewo.

Przewiń animację o jedno pole w prawo.

Ukryj moduł.